Jubelsnutt og lydopptak!








Her ser dere scenen proppfull av musikanter som alle har gjort en helhjertet innsats.
Akkurat denne lille snutten inneholder oppropet av årets vinnere av Distriktsmesterskapet !

Sitater fra dagen: Hardbarket og gammel hovedkorpser : "Jeg gleder meg til å gruse de andre korpsene!"
Nybakt hovedkorpser: "Jeg gleder meg til applausen !"


Gledesstrålende forelder: "Jeg vet vi er med for å ha det gøy, men det er jo ennå morsommere når man vinner!"

Selv om det selvfølgelig var gøy å se hovedkorpset vinne, var det om mulig ennå morsommere å se juniorkorpset spille en strålende konsert, for første gang høytidelig med publikum og dommere, og motta nesten hele hovedkorpsets trampeklapp, plystring og høylydt jubel !

Jeg er ganske sikker på at vi kan si at alle barna koste seg - særlig sammen med hverandre, og hadde en strålende dag etter god innsats og hardt arbeid.

LYDFIL fra spillingen (best med høretelefoner kanskje)

https://www.dropbox.com/s/vzk8bjfptkc3m97/Gjallarhorn%20DM%202016.WAV?dl=0